Prodaja automobila starog 21 godinu može predstavljati veoma komplikovan poces, ali možete itekako uvećati svoje šanse ukoliko ste kreativni...
Pisac i direktor jedne redakcije iz Los Anđelesa, Maks Lanman, kreirao je krajnje pametnu i zabavnu reklamu koja je prezentovala model Honda Accord njegove verenice iz 1996. godine i eksplodirala automatski na internetu, privukavši više pažnje nego što je automobil ovoga tima ikada mogao da sanja.
Pet dana nakon što je automobil, od milošte nazvan Greenie, objavljen na listi za prodaju, dostigao je astronomsku cifru od 150.000 dolara, a njegov reklamni video je tada imao oko četiri miliona pregleda. Odmah nakon ovog neverovatnog uspeha eBay je zatvorio licitaciju, zbog, kako je naveo, „neobičnih aukcijskih aktivnosti“, kako je glasilo u komentaru kompanije datom na NBC Bay Area.
„Navodno, neko od ljudi sa eBay-a, odnosno njegovog odeljenja za prevare, koji uopšte nije bio svestan celokupne priče koja stoji iza ove prodaje, nije mogao da veruje kako je Honda Acord iz 1996. godine uspela da dostigne cifru od 150.000 dolara i zatim je prekinula aukciju“, objasnio je Lenman. Njemu je rečeno da eBay ne može da ponovo restaurira inicijalnu aukciju, tako da je ovaj par morao da je ponovo postavi na listu, što je i učinio.
„Ovo je u svakom pogledu bio veoma neobičan preokret, ali mi imamo veru da će se sve završiti povoljno i samo od sebe. Sveukupno, mi smo veoma zahvalni za sve što se dogodilo sa ovom reklamom i pričom koju smo stvorili. Bilo je zaista neverovatno.“
Honda iz 1996. godine, poseduje 141.095 pređenih milja na odometru, a The Kelley Blue Book procenio je njenu vrednost na 1.500 dolara. Tokom pisanja ovog članka cena je porasla na 5.600 $, a na videu koji sledi možete pogledati brilijantno kreirani video koji je pokrenuo celokupnu suludu priču.
U zemlji pod pritiskom sankcija i u senci rata, ruski proizvođač automobila Avtovaz odlučuje da ne stane – već da odgovori premijerom potpuno novog SUV modela…
U eri kada je smanjenje emisije ugljen-dioksida imperativ, BMW je predstavio revolucionarni materijal koji bi uskoro mogao zameniti karbonska vlakna u automobilskoj industriji…
U prodaji superluksuznih vozila, svaki detalj je pod lupom: brošura mora da miriše, lak da sija, a prevoz? Pa, valjda ne bi trebalo da završi kao scenario za novi deo Gone in 60 Se...
Kašnjenje na razgovor za posao obično podrazumeva izvinjenje, malo stresa i eventualno kafu manje. Ali Azmir Djurković, 19-godišnjak, odlučio je da to reši drugačije — tako što je...
Kao po nepisanom pravilu, nijedan Cars and Coffee događaj ne može da prođe bez onog jednog vozača koji misli da je parking mesto startna linija Le Mansa...
Kada govorimo o "užarenom tržištu električnih vozila", niko ne misli bukvalno — osim kad se zapali brod sa 3.048 automobila, među kojima je čak 70 potpuno električnih i 681 hibrid…
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.